Reklamace a vrácení

Při uzavření kupní smlouvy prostřednictvím prostředků komunikace na dálku má kupující právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu do 7 dnů od převzetí zboží, kdy v této lhůtě musí kupující doručit prodávajícímu úkon, se kterým současná platná právní úprava spojuje projev vůle směřující k odstoupení od smlouvy. Kupující může toto své právo na odstoupení od smlouvy realizovat tím, že buď doručí zboží osobně na prodejnu prodávajícího spolu s projevem vůle od smlouvy odstoupit, nebo na vlastní náklady zašle zboží prodávajícímu na jeho adresu prostřednictvím některého z přepravců spolu s písemným projevem vůle od smlouvy odstoupit. Při odstoupení od kupní smlouvy kupujícím spotřebitelem ve lhůtě 7 dnů ve smyslu § 1829 odst. 7 obch. z. má kupující právo odstoupit bez jakékoliv sankce, tím není dotčen nárok prodávajícího na úhradu nákladů spojených s vrácením zboží.

Zboží by mělo být při využití práva na odstoupení od smlouvy vráceno kompletní, pokud možno v původním obalu bez známek užívání včetně veškerého příslušenství, záručních listů a návodů. Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží, vám peníze za zboží budou zaslány převodem na váš účet, a to nejpozději do 30 dnů od odstoupení od smlouvy. Kupující nemá nárok na náhradu nákladů, které uhradil prodávajícímu v souvislosti s dodáním zboží přepravcem zpět.

Vrácení peněz lze uplatnit, pokud jsou dodrženy tyto podmínky:

  •  Po doručení úkonu odstoupení od smlouvy ze strany kupujícího musí být zboží vráceno zpět prodávajícímu do 7 dnů
  •  Prodávající má právo ponížit vracenou částku o chybějící části zboží či poničení zboží zákazníkem (vynaložené náklady pro uvedení do původního stavu)

Reklamaci zboží lze uplatnit, pokud jsou dodrženy tyto podmínky:

  •  Reklamace je uznána pokud Vám zboží dorazilo poškozené (prokazatelná vada) či neodpovídá jeho popisu a zobrazení na webu
  •  Pokud zboží bylo doručeno požkozené, zákazník je povinen toto neprodleně oznámit prodejci a to nejpozději do 7 dní od doručení
  •  Zboží by mělo být pro odpovídající posouzení vrácené kompletně a to na adresu provozovny internetového obchodu viz. stránka Kontakt
  •  Reklamace bude řádně posouzena a vyhodnocena, nejpozději do 30 kalendářních dní. V případě uznání reklamace bude zboží buď vyměněno za nové zboží či za něj vrácena celková částka, obvykle dle dohody se zákazníkem.

Ohledně dalších informací týkající se reklamace a vrácení nás v případě potřeby obraťte na emailové adrese eshop@discovery-camper.cz

Nákupní košík
Přejít nahoru